Jumpman - Review

Jumpman - Review - Hallo sahabat Seputar Info Gaming, Pada sharing Info Gaming kali ini yang berjudul Jumpman - Review, saya telah menyediakan lirik lagu lengkap dengan kord gitarnya dari awal lagi sampai akhir lagu. mudah-mudahan isi postingan Info Gaming yang saya tulis ini dapat anda pahami. okelah, ini dia Infonya.

Game : Jumpman - Review
Info Gaming : Jumpman - Review

lihat juga


Jumpman - Review

This incredibly old game is known by many to be the forebearer of Mario and inspired by Donkey Kong. As Jumpman you need to jump about the platforms of the levels, climbing ladders, dropping down ropes and dissolving through the bottom of platforms in order to disarm all the bombs in the level. You see, the guy’s a bomb disposal expert and he’s trying to save the Jupiter headquarters after some


Demikianlah Artikel Jumpman - Review

Sekian Info Gaming Jumpman - Review, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sekian postingan Info Gaming kali ini.

Anda sedang membaca artikel Jumpman - Review dan artikel ini url permalinknya adalah https://seputarinfogamer.blogspot.com/2015/04/jumpman-review.html Semoga artikel ini bisa bermanfaat.

0 Response to "Jumpman - Review"

Posting Komentar