Anxiety - Game Review

Anxiety - Game Review - Hallo sahabat Seputar Info Gaming, Pada sharing Info Gaming kali ini yang berjudul Anxiety - Game Review, saya telah menyediakan lirik lagu lengkap dengan kord gitarnya dari awal lagi sampai akhir lagu. mudah-mudahan isi postingan Info Gaming yang saya tulis ini dapat anda pahami. okelah, ini dia Infonya.

Game : Anxiety - Game Review
Info Gaming : Anxiety - Game Review

lihat juga


Anxiety - Game Review

‘Anxiety’ is a pay what you want indie horror game that takes very little time to complete but which still managed to leave a mark on my mind. This psychological horror game was developed in just 48 hours and intends to bring across an atmospheric feel as you explore your characters anxieties, fears and latent remorse by exploring their home. Developer: Maxi & TheGang Genre: Horror Release date:


Demikianlah Artikel Anxiety - Game Review

Sekian Info Gaming Anxiety - Game Review, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sekian postingan Info Gaming kali ini.

Anda sedang membaca artikel Anxiety - Game Review dan artikel ini url permalinknya adalah https://seputarinfogamer.blogspot.com/2015/08/anxiety-game-review.html Semoga artikel ini bisa bermanfaat.

0 Response to "Anxiety - Game Review"

Posting Komentar