Year Walk - Review

Year Walk - Review - Hallo sahabat Seputar Info Gaming, Pada sharing Info Gaming kali ini yang berjudul Year Walk - Review , saya telah menyediakan lirik lagu lengkap dengan kord gitarnya dari awal lagi sampai akhir lagu. mudah-mudahan isi postingan Info Gaming yang saya tulis ini dapat anda pahami. okelah, ini dia Infonya.

Game : Year Walk - Review
Info Gaming : Year Walk - Review

lihat juga


Year Walk - Review

'Year Walk' is a game set to divide opinion due to its slow pace and quiet, ambient atmosphere. The game revolves around an ancient Swedish ritual called Årsgång that required its partakers, called yearwalkers, to undergo a series of challenges that would allegedly result in visions of the future. These visions however may come at a grave cost as there is no guarantee the year walker will survive


Demikianlah Artikel Year Walk - Review

Sekian Info Gaming Year Walk - Review , mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sekian postingan Info Gaming kali ini.

Anda sedang membaca artikel Year Walk - Review dan artikel ini url permalinknya adalah https://seputarinfogamer.blogspot.com/2014/12/year-walk-review.html Semoga artikel ini bisa bermanfaat.

0 Response to "Year Walk - Review "

Posting Komentar